Friese Tegelhandel

Kies zelf uw bezorgdatum

Vanaf €250 gratis verzending

Gratis af te halen bij onze showroom

FAQ - Garantie
Wanneer heb ik garantie?

Ieder artikel wordt gemaakt, en waar iets wordt gemaakt wordt ook wel eens een fout gemaakt.

Neem gerust contact met ons op als er iets niet volledig naar wens is. Wij kijken graag met je mee hoe we deze fout kunnen oplossen.

Hoe meld ik mijn garantieaanvraag aan?

Doe dit via ons mail adres: info@friesetegelhandel.nl

Graag ontvangen we zo veel mogelijk gegevens om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de garantieaanvraag. (NAW gegevens, ordernummer, Foto's etc.)

Hoe wordt mijn garantieaanvraag afgehandeld?

Zodra wij de aanvraag binnen hebben komen wij binnen 5 werkdagen met een reactie en oplossing.

Welke garantie heb ik?
    1. De garantietermijn gaat in op de eerste dag van levering van het product. Voor het doen gelden van een aanspraak op garantie moet de rekening / factuur, waaruit de aankoopdatum moet blijken, ten aller tijden overlegd worden. De garantietermijn wordt door een reparatie of onderdelenlevering in de garantietijd noch vernieuwd noch verlengd.

    2. Van garantie is uitgesloten

De normale slijtage van materialen of onderdelen die aan normale slijtage onderhevig zijn.

Een schade, gebrek of storing welke te wijten is aan een van buiten komende oorzaak of onjuist gebruik door de consument dan wel diens ondergeschikten en/of de eindgebruiker. Als oorzaak van buitenaf wordt mede verstaan de agressiviteit van water en de als gevolg daarvan opgetreden schade of storing.

Het artikel dient vóór montage gecontroleerd te worden op compleetheid en eventuele schade. Nadien het product is geïnstalleerd, zijn wij niet meer aansprakelijk voor enigerlei schade/gebreken.

Montage- en demontagekosten vallen niet onder de garantie; de kosten die direct of indirect voortvloeien uit montage of demontage vallen eveneens niet onder de garantie.

De garantie omvat de volgende punten: Indien de klachten gegrond zijn, behoudt Friese Tegelhandel. het recht een keuze te maken tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde.

  1. In die gevallen waarin de producten, welke vervangen dienen te worden niet meer in het leveringsprogramma zijn opgenomen, zal door Friese Tegelhandel een alternatief worden aangeboden welke qua design het meest overeenkomt met het oorspronkelijke artikel.
  2. Na het indienen van een klacht, hetgeen direct na constatering dient te geschieden, zal door Friese Tegelhandel. meteen na registratie een onderzoek worden ingesteld en zal Friese Tegelhandel zo snel mogelijk, afhankelijk van de eventuele levertijden een oplossing aanbieden, mits dit overeen komt met de bevindingen.
  3. Voor gevolgschade, voorvloeiend uit een defect en/of mankement, foutieve installatie en/of plaatsing/gebruik is Friese Tegelhandel nimmer aansprakelijk.

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij helpen je graag verder via de telefoon, mail of kom bij ons langs in Leeuwarden.

Mailen

Op werkdagen binnen 24 uur antwoord.

Telefoon

Tijdens de openingstijden te bereiken

Kom langs

De koffie staat klaar