Ieder artikel wordt gemaakt, en waar iets wordt gemaakt wordt ook wel eens een fout gemaakt.
Neem gerust contact met ons op als er iets niet volledig naar wens is. Wij kijken graag met je mee hoe we deze fout kunnen oplossen.
Doe dit via ons mail adres: info@friesetegelhandel.nl
Graag ontvangen we zo veel mogelijk gegevens om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de garantieaanvraag. (NAW gegevens, ordernummer, Foto's etc.)
Zodra wij de aanvraag binnen hebben komen wij binnen 5 werkdagen met een reactie en oplossing.
De normale slijtage van materialen of onderdelen die aan normale slijtage onderhevig zijn.
Een schade, gebrek of storing welke te wijten is aan een van buiten komende oorzaak of onjuist gebruik door de consument dan wel diens ondergeschikten en/of de eindgebruiker. Als oorzaak van buitenaf wordt mede verstaan de agressiviteit van water en de als gevolg daarvan opgetreden schade of storing.
Het artikel dient vóór montage gecontroleerd te worden op compleetheid en eventuele schade. Nadien het product is geïnstalleerd, zijn wij niet meer aansprakelijk voor enigerlei schade/gebreken.
Montage- en demontagekosten vallen niet onder de garantie; de kosten die direct of indirect voortvloeien uit montage of demontage vallen eveneens niet onder de garantie.
De garantie omvat de volgende punten: Indien de klachten gegrond zijn, behoudt Friese Tegelhandel. het recht een keuze te maken tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde.
Op werkdagen binnen 24 uur antwoord.
Tijdens de openingstijden te bereiken
De koffie staat klaar