Friese Tegelhandel

Kies zelf uw bezorgdatum

Vanaf €250 gratis verzending

Gratis af te halen bij onze showroom

FAQ - Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Online een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk:  

  1. Zoek het product op dat je wilt bestellen.  
  2. Geef aan hoeveel je van het product wilt bestellen en klik op de knop 'toevoegen aan winkelwagen'.  
  3. Dit kan je herhalen totdat alle gewenste artikelen in de winkelwagen zitten. Ga vervolgens naar de winkelwagen pagina en klik op de knop  'Doorgaan naar afrekenen'
  4. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Verzendmethode en Betaalwijze.  
  5. Let op! Als je een zakelijke bestelling wil plaatsen, vul dan de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij helaas niet meer aanpassen als de bestelling is verzonden.  
  6. Aan het einde van de stap 'bestelling plaatsen', wanneer je de aankoop bevestigd en betaald, is je bestelling definitief.  
  7. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.  
  8. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst. 
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Omdat wij met meerdere vervoersbedrijfen en partijen werken is het niet altijd mogelijk om de bestelling met een track & trace te volgen. Wel zullen we de leverdatum die u heeft aangegeven hanteren. 

Wilt u de status van uw bestelling weten? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

De bestelling toch nog annuleren? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling eenmaal is ingepland om te verzenden is annuleren niet meer mogelijk.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten kunnen verschillen per bestelling. Dit heeft ermee te maken dat de bestelling via een andere vervoerder verstuurd moet worden. De kosten hiervan worden getoond op de afrekenpagina.

Plaats je een bestelling voor meer dan 300 euro dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Is jouw bestelling plaatsen niet gelukt?

Neem dan contact met ons op. Samen kunnen we kijken waar het fout is gegaan en indien nodig kunnen wij de bestelling voor u plaatsen. Waarna je de bestelling kan betalen met een link die wij via de mail naar je toesturen.

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij helpen je graag verder via de telefoon, mail of kom bij ons langs in Leeuwarden.

Mailen

Op werkdagen binnen 24 uur antwoord.

Telefoon

Tijdens de openingstijden te bereiken

Kom langs

De koffie staat klaar