Online een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk:
Omdat wij met meerdere bezorgdiensten en partijen werken is het niet altijd mogelijk om de bestelling met een track & trace te volgen. Wel zullen we de leverdatum die u heeft aangegeven hanteren.
Wilt u de status van uw bestelling weten? Neem dan contact met ons op.
De bestelling toch nog annuleren? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling eenmaal is ingepland om te verzenden is annuleren niet meer mogelijk.
De bezorgkosten kunnen verschillen per bestelling. Dit heeft ermee te maken dat de bestelling via een andere vervoerder verstuurd moet worden. De kosten hiervan worden getoond op de afrekenpagina.
Plaats je een bestelling voor meer dan 300 euro dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Neem dan contact met ons op. Samen kunnen we kijken waar het fout is gegaan en indien nodig kunnen wij de bestelling voor u plaatsen. Waarna je de bestelling kan betalen met een link die wij via de mail naar je toesturen.
Op werkdagen binnen 24 uur antwoord.
Tijdens de openingstijden te bereiken
De koffie staat klaar